با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
گزارش متنی و تصویری از کنسرت‌های نوروزی کیش

اسلایدر

تاريخ : سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:عکس"کنسرت, | 12:57 | نویسنده : معین کریمی
گزارش «موسیقی ما» از کنسرت‌های نوروزی کیش
محسن یگانه برای «سرباز وطن» خواند
موسیقی ما - خواننده آلبوم «حباب» که به تازگی آلبومی متفاوت را در فضای مجازی منتشر کرده است کنسرت نوروزی خود را در جزیره کیش روی صحنه برد.

به گزارش «موسیقی ما» محسن یگانه که در سه شب از ایام نوروز در تالار بزرگ شهر جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت توانست مخاطبان زیادی را به سالن اجرای برنامه‌اش بکشاند و با گلچینی از قطعات آلبوم‌های خود پذیرای دوستدارانش باشد.

این خواننده در همان اوایل اجرای خود رو به حاضرین در سالن گفت: «می دانم که همه شما برای سپری کردن لحظات شاد و مفرح به این سالن آمده‌اید ولی می‌خواهم امشب همه با هم یادی کنیم از سربازان ایرانی که در این ایام گروگان گرفته شده‌اند و فقط خدا می‌داند که خانواده‌های آنها سر سفره هفت سین چه می‌کشند. آنها سربازان وطن ما هستند و امیدوارم با اقدامات مقامات مسئول هر چه زودتر به کانون خانواده‌شان بازگردند.»

یگانه در ادامه افزود: «امیدوارم شب‌تان را خراب نکرده باشم ولی احساس نوع دوستی و اتفاقاتی که برای یکی از این سربازان افتاده این روزها دغدغه خیلی‌ها شده و به خاطر همین دلم خواست امشب همه با هم از آنها یادی کنیم.»

این خواننده پس از گفتن این جملات برنامه‌اش را ادامه داد و قطعات محبوبی چون‌: خیابونا، بخند، سکوت، نفس‌های بی هدف و... را اجرا کرد و در بین اجرای قطعات هم از حاضرین در سالن می‌خواست که با تشویق‌هایشان انرژی اعضای گروه را برای اجرای هر چه بهتر قطعات بالا ببرند.

سرپرستی و رهبری ارکستر این خواننده را در کنسرت‌های کیش «علی ثابت» بر عهده داشت و نوازنده‌های سرشناسی چون میثم مروستی، مهران سراجیان، حسن فراهانی و... از جمله اعضای گروه ارکستر یگانه بودند.

گفتنی ست این برنامه به همیت شرکت «آوای باران» و «آریان پارس کیش» (به مدیریت منوچهر حسنی) روی صحنه ‌رفت.

چند سکانس از کنسرت محسن یگانه در کیش را از نگاه دوربین کوروش جوان می بینید:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

- تراوین

نظرات شما عزیزان:

علی سلامت
ساعت23:52---15 شهريور 1393
اقای یگانه ی عزیز یه سر اهواز بزنین بد نیست به خدا... من هرجا که بخوام درباره شما پیام بدم تا زمانی که نیای اهواز پیامام همینجور تکراریه... میدونم یکم اینوریا فرهنگشون یهو نمیدونم چرا عوض میشه وقتی یه فرد معروفو میبینن ولی خوب ترو خشکو نباید باهم سوزوند که...
پاسخ:سلام دوست عزیز مرسی که پیام دادید ولی این فقط یه وبلاگ هواداریه و به آقا محسن وصل نیست. بازم مرسیکه سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا